Iliustracija – pexels.com
Ar Facebook reklama vis dar apsimoka 2024 m.? Atsakymas nėra paprastas – „taip“ arba „ne“, nes tai priklauso nuo įvairių veiksnių: tokių kaip jūsų verslo specifika, tikslai, biudžetas ir net konkurencinė aplinka.
Apskritai Facebook reklama jau labai seniai yra laidojama. Tačiau kad ir kaip kai kurie nori jai tarti „sudie“, tačiau ji – vis dar karaliauja. Panašu, kad greitu metu nemažės jos populiarumas.
Plačiau apie Facebook socialinio tinklo reklamą, kaip vieną iš skaitmeninio marketingo galimybių, pasakoja marketingo guru Karolis.
Facebook reklama – vis dar viena universaliausių
Pirmiausia Facebook vertinamas dėl gana plačios auditorijos, kurią pasiekti tinkami nustačius reklamos parametrus yra gana paprasta. Ypač – Lietuvoje, kur čia socialinio tinko vartotojų kur kas daugiau nei Instagram arba Tik Tok.
„Facebook“ turi daugiau nei 2,91 milijardo aktyvių vartotojų visame pasaulyje, todėl galite pasiekti didžiulę potencialių klientų auditoriją. Svarbu, kad ši auditorija ne tik patikrinta laiko, tačiau ir vis atsinaujina. Nors galima išgirsti, kad šis socialinis tinklas yra skirtas vyresniems, tačiau jaunimas taip pat vis tiek renkasi jį kaip patogią bendravimo bei informacijos radimo platformą“,- nurodo Karolis.
Facebook reklama gali būti tikslingai pakreipiama tam tikra linkme. Viskas, kad ją pamatytų tikslinė auditorija. Galite tiksliai nustatyti – kam rodyti savo skelbimus (atsižvelgdami į demografinius duomenis, interesus, elgesį ir kt). Tai leidžia užtikrinti, kad Jūsų skelbimus matytų tik tie žmonės, kurie labiausiai domisi Jūsų pasiūlymais.
Ne ką mažiau yra vertinama tai, kad galima pateikti labai įvairaus tipo skelbimus, reklamos tipus. Karolis tikslina, kad: „Facebook“ siūlo įvairius reklamos formatus, tokius kaip vaizdo, teksto, karuselės ir kt., todėl galite pasirinkti formatą, kuris geriausiai atitinka Jūsų poreikius ir tikslus. Svarbiausia rinktis tokią reklamos formą, kuri geriausiai atitinka galimos Jūsų auditorijos poreikius“,- tikslina jis.
Palyginti su kitomis reklamos platformomis, „Facebook“ reklama gali būti gana nebrangi, ypač jei tinkamai nustatote tikslinę auditoriją ir optimizuojate kampanijas. Tiesa, svarbu, kad darbus atliktų patyrę specialistai, kadangi reklamos užsakymas reikalauja nemažai techninių žinių. Galiausiai, „Facebook“ suteikia išsamią statistiką, kuris padeda stebėti savo kampanijų rezultatus ir matyti – kas veikia, o kas ne. Tai leidžia optimizuoti kampanijas ir užtikrinti, kad gaunate didžiausią grąžą iš savo investicijų.
„Facebook“ reklama 2024a-s metais – ar apsimoka?
Jei tinkamai naudojama – „Facebook“ reklama vis dar gali būti efektyvus įrankis verslui. Tačiau svarbu atsižvelgti į iššūkius su kuriais susiduriate. Reikia įsitikinti, kad turite aiškią strategiją – kaip juos įveikti. Geriausia, žinoma, tariantis su specialistais.
Karolis tikslina, kad ši reklama yra labai geras įrankis, tik reikia mokėti tinkamai jį išnaudoti. „Užduokite sau kelis klausimus, kurie gali padėti susiaurinti reklamos užsakymo galimybes. Ką norite pasiekti naudodami „Facebook“ reklamą? Padidinti srautą į savo svetainę? Gauti daugiau potencialių klientų? Padidinti pardavimus? Žinoma, apsvarstykite dėl savo biudžeto galimybių. Nustatykite savo tikslinę auditoriją. Kas yra Jūsų idealus klientas? Kokio amžiaus jie yra? Kokie jų interesai? Išbandykite įvairius reklamos formatus, kad sužinotumėte, kas Jūsų auditorijai veikia geriausiai ir reguliariai stebėkite ir optimizuokite savo kampanijas“,- konkretizuoja specialistas.
Iššūkiai – marketingo dalis
Kaip ir kiekviena kita reklamos opcija, taip ir „Facebook“, reklama specialistui gali kelti tam tikrus iššūkius. Tačiau tai yra normalu. Dėl didėjančio reklamuotojų skaičiaus „Facebook“ platformoje konkurencija tampa vis didesnė. Tai gali apsunkinti Jūsų skelbimų išsiskyrimą ir pasiekimą tikslinės auditorijos. Žinoma, šią problemą galima išspręsti tinkamai nustačius reklamos kriterijus, apibrėžus tikslinę auditoriją. Pastaraisiais metais „Facebook“ sumažino organinį puslapių pasiekiamumą, o tai reiškia, kad Jūsų verslo puslapio įrašus natūraliai matys mažiau žmonių. Dėl to tampa dar svarbiau naudoti mokamą reklamą.