Nenuostabu, kad daugelis įmonių naudojasi Google Ads reklama norėdamos atkreipti potencialių klientų dėmesį į savo vardą. Google reklama gali būti puikus būdas pasiekti tikslinę auditoriją ir pritraukti potencialių klientų, tačiau tai nėra vienintelė reklamos internete forma. Taigi, kokie yra „Google” reklamos privalumai? Kada turėtumėte ją naudoti? Ir kuo ji skiriasi nuo SEO reklamos? Skaitykite toliau ir sužinokite.
Google reklamos privalumai
- Kasdien „Google” atliekama daugiau nei 3,5 mlrd. paieškų, todėl galite būti tikri, kad jūsų tikslinė auditorija naudojasi šia platforma
- Gerai parengta „Google” reklama gali padėti jums generuoti potencialius vartotojus, nukreipdama juos į jūsų svetainę arba nukreipiamąjį puslapį IŠ KARTO!
- Lankstumas: Skirtingai nuo kitų internetinės reklamos formų, pvz., vaizdinės reklamos, jūs galite kontroliuoti, kas matys jūsų „Google” reklamos skelbimą. Pavyzdžiui, galite nukreipti naudotojus pagal jų buvimo vietą, amžių, lytį, pomėgius ir kt
- Ekonomiškas: Mokate tik tada, kai kas nors spusteli jūsų skelbimą, todėl galite būti tikri, kad jūsų investicijos atsiperka. Be to, galite nustatyti dienos biudžetą, kad nepermokėtumėte
Kada turėtumėte naudoti „Google” reklamą?
„Google” reklama gali būti puiki priemonė bet kuriai įmonei, kuri nori gauti potencialių klientų ir padidinti svetainės lankomumą. Tačiau yra aplinkybių, kai „Google” reklama gali būti ne pats geriausias pasirinkimas. Pavyzdžiui, jei turite ribotą biudžetą arba orientuojatės į labai specifinę rinkos nišą, kitos internetinės reklamos formos gali būti veiksmingesnės. Be to, jei siekiate ne pritraukti potencialių klientų, o didinti prekės ženklo žinomumą, tuomet organinis srautas, gaunamas iš SEO, gali būti geresnis pasirinkimas
Kuo „Google” reklama skiriasi nuo SEO reklamos?
Pagrindinis skirtumas tarp šių dviejų internetinės reklamos rūšių yra tas, kad naudodami SEO rinkodarą stengiatės gauti aukštesnę vietą paieškos rezultatuose, o naudodami „Google” reklamą mokate už tai, kad jūsų skelbimas būtų rodomas paieškos rezultatų viršuje, neatsižvelgiant į tai, kokią vietą jūsų svetainė užima organiškai. Be to, SEO rinkodaros atveju rezultatų galima laukti kelis mėnesius ar net metus, o „Google” reklamos atveju rezultatus galite pradėti matyti beveik iš karto po kampanijos sukūrimo
Viskas priklauso nuo Jūsų poreikių
Jei ieškote greito ir paprasto būdo pritraukti potencialių klientų ir padidinti svetainės lankomumą, „Google” reklama gali jums tikti. Tačiau svarbu nepamiršti, kad yra ir kitų galimybių, priklausomai nuo jūsų poreikių ir tikslų. Pasikalbėkite su rinkodaros specialistu šiandien ir sužinokite daugiau apie tai, ar „Google” reklama tinka jūsų verslui.